Lamborghini Gallardo LP560-4, editia 2009 este un monstru care soseste cu un motor V10 de 5.2 litri, care genereaza 560 de cai putere si ajuta automobilul sa atinga 100 km/h in doar 3.7 secunde si o viteza maxima de 320 de km/h. Cei de la Autoblog au avut ocazia sa conduca acest automobil, impreuna cu alti pasionati de Lamborghini-uri si iata ca aflam si impresiile lor despre noua masina.
LP560-4 soseste cu un design mai “curat” si mai agresiv fata de modelul original, partea sa frontala permitand o mai buna circulatie a aerului. Trebuie sa aflati ca eficienta aerodinamica a acestui model este cu 31% mai mare doar datorita modificarilor aduse designului exterior. Noile faruri Bi-Xenon sunt putin mai late decat erau pana acum si folosesc LED-uri in formatie Y.
La interior se simte clar influenta celor de la Audi, cel putin in ce priveste calitatea materialelor: scaune de piele si un volan acoperit cu alcantara. Culorile monotone nu prea incanta fanii Lamborghini, dar aici intervine personalizarea fiecarui model de masina, disponibila clientilor. Odata Lamborghini-ul pornit, aflam ca acesta este groaznic cand vine vorba de dat cu spatele. Din fericire, limitarea oglindei retrovizoare este compensata de o camera integrata in spoilerul din spate si a carei imagine este afisata cu ajutorul sistemului multimedia.
La drum, Lamborghini Gallardo LP560-4 isi arata modificarile, in primul rand schimbatorul de viteze electronic, care ofera acum timpi de schimbare cu 40% mai mici. Franele sunt o problema la aceasta versiune, din cate se pare, desi ele sunt modele de 10.000 de dolari, fabricate din ceramica si carbon. De obicei acestea sunt fie deloc sensibile la presiunea soferului, fie opresc masina prea brusc…
Exista si upgrade-uri ale suspensiilor, iar revenind la motor, acesta si-a respectat performantele de “pe hartie”, atingand pana la 8000 de rotatii pe minut. In cele din urma trebuie sa aflati ca acest model costa cel putin 200.000 de dolari, iar lista de asteptare va face ca vehiculul sa mai intarzie inca 9 luni.
LP560-4 soseste cu un design mai “curat” si mai agresiv fata de modelul original, partea sa frontala permitand o mai buna circulatie a aerului. Trebuie sa aflati ca eficienta aerodinamica a acestui model este cu 31% mai mare doar datorita modificarilor aduse designului exterior. Noile faruri Bi-Xenon sunt putin mai late decat erau pana acum si folosesc LED-uri in formatie Y.
La interior se simte clar influenta celor de la Audi, cel putin in ce priveste calitatea materialelor: scaune de piele si un volan acoperit cu alcantara. Culorile monotone nu prea incanta fanii Lamborghini, dar aici intervine personalizarea fiecarui model de masina, disponibila clientilor. Odata Lamborghini-ul pornit, aflam ca acesta este groaznic cand vine vorba de dat cu spatele. Din fericire, limitarea oglindei retrovizoare este compensata de o camera integrata in spoilerul din spate si a carei imagine este afisata cu ajutorul sistemului multimedia.
La drum, Lamborghini Gallardo LP560-4 isi arata modificarile, in primul rand schimbatorul de viteze electronic, care ofera acum timpi de schimbare cu 40% mai mici. Franele sunt o problema la aceasta versiune, din cate se pare, desi ele sunt modele de 10.000 de dolari, fabricate din ceramica si carbon. De obicei acestea sunt fie deloc sensibile la presiunea soferului, fie opresc masina prea brusc…
Exista si upgrade-uri ale suspensiilor, iar revenind la motor, acesta si-a respectat performantele de “pe hartie”, atingand pana la 8000 de rotatii pe minut. In cele din urma trebuie sa aflati ca acest model costa cel putin 200.000 de dolari, iar lista de asteptare va face ca vehiculul sa mai intarzie inca 9 luni.