Masina ar putea primi motoare mai economice, faruri cu LED-uri si o caroserie mai moderna.
Renault si Automobile Dacia se afla la jumatatea proiectului pentru modelul ce va inlocui in 2012 actuala Dacia Logan. In ultimele luni au aparut mai multe variante si fotografii a ceea ce ar putea fi varianta restilizata a celui mai bine vandut model Dacia, care a ajuns la peste 1,25 milioane de clienti.
Astfel, cea mai mare parte a celor 54 de furnizori locali si 134 de furnizori externi negociaza cu Renault contractele pentru furnizarea de componente pentru viitorul model sau deja desfasoara teste si incep implementarea si modificarea fluxului de productie, dupa ce au colaborat la conceptia pieselor, conform surselor citate de Ziarul Financiar.
Noul Logan, nume de cod X52, este un proiect pe care grupul Dacia Renault il tine la secret, insa diferitele variante de caroserie aparute pe piata arata un model care aduce si cu Renault Fluence, si cu Ford Focus, si cu Chevrolet Cruze.
De altfel, cei de la Dacia nu-si asuma clar niciuna dintre versiunile aparute pe internet sau in diferite publicatii auto, declarand mai mult neoficial ca sunt doar incercari ale pasionatilor care transpun pe hartie asa cum si-ar dori ei sa arate noul Logan.
Un lucru interesant cu privire la aspectul exterior este ca partea frontala a noului model Dacia Logan va primi faruri cu LED-uri.
Exista posibilitatea implementarii tehnologiei LED in farurile pentru Dacia. Trebuie insa sa fie decizia lor. Totul tine de adaptare. Acum ne gandim la viitoarea generatie Logan, la viitoarele modele si la comenzile pentru fabricile din Maroc si Rusia. Acolo este batalia intre furnizori, a declarat Gheorghe Cocian, directorul general al Elba Timisoara, furnizorul blocurilor optice pentru intreaga familie Logan si pentru Duster.