Salutare tuturor
M-am gandit sa fac un tutorial ...in care sa va arat cum sa bagati un mob/npc intr-o harta si sa ramana permanent
Intrati in FileZilla sau WinSCP3(depinde ce program folositi)
/usr/rain/channel/share_data/locale/honkong/map sau /usr/game/channel/share_data/locale/honkong/map
alegeti o harta oarecare sa zicem gm_guild_build ...
intram in folderul gm_guild_build si acolo avem un fisier npc.txt (in caz ca nu il aveti il creati)
deschidem fisieru si introducem urmatoarea linie
Code:
m X Y 0 0 0 0 1m 100 1 20094
unde x si y sunt coordonatele npcului (adica cele de pe harta) si 20094 e codul npcului
Ex:
Code:
m 390 420 0 0 0 0 1m 100 1 20016
dati save si gata, NPCul a fost adaugat.
Ca sa adaugati un nou mob faceti in felul urmator
intrati tot in folderul harti (la mine gm_guil_build) si acolo aveti fisierul regen.txt (in caz ca nu il aveti il creati)
deschidem fisierul regen.txt si introducem urmatoarea linie
Code:
r X Y 10 10 0 0 35s 100 1 2411
unde x si y sunt coordonatele 35s e timpul in care apar mobi dupa cei omori , iar 2411 e codul mobului
Ex:
Code:
r 350 450 10 10 0 0 40s 100 1 102
dati save si gata mobul a fost adaugat
Cum sa adaugi o piatra metin? simplu
intrati tot in fisierul regen.txt si introduceti urmatoarea linie
Code:
m X Y 10 10 0 0 200s 100 1 8027
unde x si y sunt coordonatele ,200s e timpul dupa care apare metina dupa ce a fost sparta ,iar 80027 e codul metinei
Ex:m 429 500 10 10 0 0 180s 100 1 8015
dati save si gata piatra metin a fost adaugata
Cum adaugi un boss intr-o harta? Simplu
Intrati tot in folderul hartii si acolo aveti un fisier boss.txt (in caz ca nu il aveti il creati)
Deschidem fisierul boss.txt si introducem urmatoarea linie
Code:
m X Y 10 10 0 0 500s 100 1 1093
unde x si y sunt coordonatele 500s e timpul dupa care apare bossu ,iar 1093 e codul bossului
Ex:
Code:
m 400 500 10 10 0 0 1000s 100 1 1092
dati save si bossul a fost adaugat
dupa ce ati terminat de adaugat aceste lucruri dati un reboot la server si gata
Tutorial creat de CheellO
M-am gandit sa fac un tutorial ...in care sa va arat cum sa bagati un mob/npc intr-o harta si sa ramana permanent
Intrati in FileZilla sau WinSCP3(depinde ce program folositi)
/usr/rain/channel/share_data/locale/honkong/map sau /usr/game/channel/share_data/locale/honkong/map
alegeti o harta oarecare sa zicem gm_guild_build ...
intram in folderul gm_guild_build si acolo avem un fisier npc.txt (in caz ca nu il aveti il creati)
deschidem fisieru si introducem urmatoarea linie
Code:
m X Y 0 0 0 0 1m 100 1 20094
unde x si y sunt coordonatele npcului (adica cele de pe harta) si 20094 e codul npcului
Ex:
Code:
m 390 420 0 0 0 0 1m 100 1 20016
dati save si gata, NPCul a fost adaugat.
Ca sa adaugati un nou mob faceti in felul urmator
intrati tot in folderul harti (la mine gm_guil_build) si acolo aveti fisierul regen.txt (in caz ca nu il aveti il creati)
deschidem fisierul regen.txt si introducem urmatoarea linie
Code:
r X Y 10 10 0 0 35s 100 1 2411
unde x si y sunt coordonatele 35s e timpul in care apar mobi dupa cei omori , iar 2411 e codul mobului
Ex:
Code:
r 350 450 10 10 0 0 40s 100 1 102
dati save si gata mobul a fost adaugat
Cum sa adaugi o piatra metin? simplu
intrati tot in fisierul regen.txt si introduceti urmatoarea linie
Code:
m X Y 10 10 0 0 200s 100 1 8027
unde x si y sunt coordonatele ,200s e timpul dupa care apare metina dupa ce a fost sparta ,iar 80027 e codul metinei
Ex:m 429 500 10 10 0 0 180s 100 1 8015
dati save si gata piatra metin a fost adaugata
Cum adaugi un boss intr-o harta? Simplu
Intrati tot in folderul hartii si acolo aveti un fisier boss.txt (in caz ca nu il aveti il creati)
Deschidem fisierul boss.txt si introducem urmatoarea linie
Code:
m X Y 10 10 0 0 500s 100 1 1093
unde x si y sunt coordonatele 500s e timpul dupa care apare bossu ,iar 1093 e codul bossului
Ex:
Code:
m 400 500 10 10 0 0 1000s 100 1 1092
dati save si bossul a fost adaugat
dupa ce ati terminat de adaugat aceste lucruri dati un reboot la server si gata
Tutorial creat de CheellO