Salut !
Azi vom invata cum sa schimbam texturile manusilor si ale mainilor in Counter-Strike 1.6 [STEAM/NON-STEAM].
In primul rand avem nevoie de programul Jed's Half-Life Model Viewer 1.3.6 (HLMV)
In al doilea rand avem nevoie de texturi pentru hands/gloves pe care le puteti downloada de pe urmatoarele site-uri, sau poate mai gasiti si voi altele pe Google:
- GameBanana [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
- CS.bg (este din Bulgaria, dar va descurcati voi)
Iar daca doriti sa modificati continutul texturilor, aveti nevoie de un program de etitare imagini, recomand Paint.NET [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
Dupa ce am downloadat HLMV si manusile pe care le vom folosi, navigam pana in folderul unde avem instalat Counter-Strike.
- pentru cei cu STEAM ..\Steam\steamapps\nume_cont\counter-strike *
(Nota*: Pentru cei cu STEAM, daca cumva nu aveti folderul models sau modelele in acest folder, download-ati un client NON-STEAM stock, fara modificari, si copiati folderul models in ..\Steam\steamapps\nume_cont\counter-strike\cstrike\models)
- pentru cei cu NON-STEAM ..\Counter-Strike
Dupa care intram in folderul ..\cstrike\models unde avem toate modelele din joc, dar pe noi ne intereseaza doar cele care incep cu v_, o sa luam ca si exemplu v_m4a1.mdl.
Deschidem v_m4a1.mdl cu HLMV.
Apasam pe Textures.
Aici avem texturile armei si a mainilor, pe noi ne intereseaza primele 3, respectiv view_glove, view_skin si view_finger.
Apasam pe Import Texture, cautam unde am downloadat texturile si gasim view_glove.bmp, repetam acest pas si pentru restul texturilor view_skin si view_finger.
Observam ca s-au schimbat texturile, exemplu poza de sus view_skin.
Dupa care apasam pe Weapon Origin vedem cum o sa arate arma in CS.
Ca sa salvam modelul apasam pe File > Save Model As si il salvam pe desktop (sau oriunde) sub numele de v_m4a1.mdl.
Repetam acesti pasi pentru toate fisierele care incep cu v_ (prima poza) plus in folderul ..\models\shield (unde gasiti modele armelor cand sunteti cu shield).
Dupa ce am modificat toate modelele dorite, le copiem peste cele din folderul models (overwrite).
Daca sunteti artisti si doriti sa modificati fisierele .bmp, puteti folosi orice program de editare imagini (recomand Paint.NET, simplu de folosit) dar poza modificata trebuie salvata in format .bmp si calitate 8bit, altfel nu o primeste HLMV.
Daca aveti probleme, postati in acest thread pentru a incerca sa le rezolvam impreuna.
O zi buna !
Azi vom invata cum sa schimbam texturile manusilor si ale mainilor in Counter-Strike 1.6 [STEAM/NON-STEAM].
In primul rand avem nevoie de programul Jed's Half-Life Model Viewer 1.3.6 (HLMV)
In al doilea rand avem nevoie de texturi pentru hands/gloves pe care le puteti downloada de pe urmatoarele site-uri, sau poate mai gasiti si voi altele pe Google:
- GameBanana [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
- CS.bg (este din Bulgaria, dar va descurcati voi)
Iar daca doriti sa modificati continutul texturilor, aveti nevoie de un program de etitare imagini, recomand Paint.NET [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
Dupa ce am downloadat HLMV si manusile pe care le vom folosi, navigam pana in folderul unde avem instalat Counter-Strike.
- pentru cei cu STEAM ..\Steam\steamapps\nume_cont\counter-strike *
(Nota*: Pentru cei cu STEAM, daca cumva nu aveti folderul models sau modelele in acest folder, download-ati un client NON-STEAM stock, fara modificari, si copiati folderul models in ..\Steam\steamapps\nume_cont\counter-strike\cstrike\models)
- pentru cei cu NON-STEAM ..\Counter-Strike
Dupa care intram in folderul ..\cstrike\models unde avem toate modelele din joc, dar pe noi ne intereseaza doar cele care incep cu v_, o sa luam ca si exemplu v_m4a1.mdl.
Deschidem v_m4a1.mdl cu HLMV.
Apasam pe Textures.
Aici avem texturile armei si a mainilor, pe noi ne intereseaza primele 3, respectiv view_glove, view_skin si view_finger.
Apasam pe Import Texture, cautam unde am downloadat texturile si gasim view_glove.bmp, repetam acest pas si pentru restul texturilor view_skin si view_finger.
Observam ca s-au schimbat texturile, exemplu poza de sus view_skin.
Dupa care apasam pe Weapon Origin vedem cum o sa arate arma in CS.
Ca sa salvam modelul apasam pe File > Save Model As si il salvam pe desktop (sau oriunde) sub numele de v_m4a1.mdl.
Repetam acesti pasi pentru toate fisierele care incep cu v_ (prima poza) plus in folderul ..\models\shield (unde gasiti modele armelor cand sunteti cu shield).
Dupa ce am modificat toate modelele dorite, le copiem peste cele din folderul models (overwrite).
Daca sunteti artisti si doriti sa modificati fisierele .bmp, puteti folosi orice program de editare imagini (recomand Paint.NET, simplu de folosit) dar poza modificata trebuie salvata in format .bmp si calitate 8bit, altfel nu o primeste HLMV.
Daca aveti probleme, postati in acest thread pentru a incerca sa le rezolvam impreuna.
O zi buna !